Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања апелује на будуће кориснике ИПАРД III програма да приликом подношења захтева за одобравање пројеката посебну пажњу обрате на обавезну документацију прописану Законом о пољопривреди и руралном развоју: уредно и потпуно попуњен формулар захтева, одговарајуће понуде, пословни план и попис покретне и непокретне имовине.
Наиме, правилницима за спровођење ИПАРД III мера и чланом 86 Закона о пољопривреди и руралном развоју, прописано је да у поступку за остваривање права на ИПАРД подстицаје за инвестиције у физичку имовину пољопривредних газдинстава, инвестиције које се тичу прераде и маркетинга пољопривредних производа и производа рибарства, као и за инвестиционе мере диверзификацију пољопривредних газдинстава и развој пословања, Управа за аграрна плаћања без разматрања одбацује захтев за одобравање пројекта који није достављен на прописаном уредно попуњеном обрасцу захтева, као и захтев за одобравање пројекта уз који нису достављене уредне понуде за набавку инвестиције, пословни план и попис покретне и непокретне имовине на дан 31. децембар претходне године у односу на годину у којој се подноси захтев, у складу са посебним прописима којима се прописује остваривање права на ИПАРД подстицаје.
Како би помогли ефикасну припрему захтева за ИПАРД подстицаје, врата Управе за аграрна плаћања отворена су за све кориснике и њихове консултанте сваког радног дана од 7.30 до 15.30 часова за све врсте консултација у вези са процесом остваривања права на ИПАРД подршку.